גמני לא אוהבת את השניים הראשונים. קפקא הוא דיכאון לא בריא ומורקמי מפרסם עבודה לא גמורה ומעיז לתת לקורא להבין שזה כאילו בכוונה – גם עצלן וגם תחמן.
את שלושת האחרים לא יצא לי לקרא.
קפקא הוא סופר ענק. סופר מתנבא שיצר ז’אנר ייחודי עבור נבואותיו.
אני פשוט לא מסוגלת לקרוא אותו מאותה הסיבה שאני לא מסוגלת להשתתף בחג השואה השנתי. זה קשה לי מדי. זה כואב מדי. אבל כן , מתישהו . עד כה קראתי את "הספורים" ואת "הטירה".
ניסיתי את "מותה של בל", התקדמתי 60 עמודים . עצרתי ולקחתי את "הסוד המשותף" שמורכב משתי נובלות. לא הצלחתי לסיים אף אחת.
אני לא מתחברת לסטייליזם שלו. זה פשוט לא . לא אוהבת לכתוב או לקרוא ככה על פשע ורוע. בעיני לכתוב על פשע צריך כמו שסטיבן קינג עושה. כמו שקורמאק מקארתי עושה. אולי כמו שוולבק . פשוט לא מתחברת לקול שלו. מרגיש לי מלאכותי.
מספר כותבים שאני חושבת שחיי לא היו חיים בלעדיהם:
– את
אהבתיאהבתי
אני לא יודעת מה להגיד. אבל בצד שמאל יש רשימת כותבים מצוינים שאני ממליצה בחום .
אהבתיאהבתי
גמני לא אוהבת את השניים הראשונים. קפקא הוא דיכאון לא בריא ומורקמי מפרסם עבודה לא גמורה ומעיז לתת לקורא להבין שזה כאילו בכוונה – גם עצלן וגם תחמן.
את שלושת האחרים לא יצא לי לקרא.
אהבתיאהבתי
קפקא הוא סופר ענק. סופר מתנבא שיצר ז’אנר ייחודי עבור נבואותיו.
אני פשוט לא מסוגלת לקרוא אותו מאותה הסיבה שאני לא מסוגלת להשתתף בחג השואה השנתי. זה קשה לי מדי. זה כואב מדי. אבל כן , מתישהו . עד כה קראתי את "הספורים" ואת "הטירה".
אהבתיאהבתי
תזיזי תתחת
אהבתיאהבתי
לא ביום השואה
אהבתיאהבתי
למה את לא אוהבת את סימנון?
אהבתיאהבתי
ניסיתי את "מותה של בל", התקדמתי 60 עמודים . עצרתי ולקחתי את "הסוד המשותף" שמורכב משתי נובלות. לא הצלחתי לסיים אף אחת.
אני לא מתחברת לסטייליזם שלו. זה פשוט לא . לא אוהבת לכתוב או לקרוא ככה על פשע ורוע. בעיני לכתוב על פשע צריך כמו שסטיבן קינג עושה. כמו שקורמאק מקארתי עושה. אולי כמו שוולבק . פשוט לא מתחברת לקול שלו. מרגיש לי מלאכותי.
אהבתיאהבתי
סימניון מול ק.מקארתי זו חתיכת אמירה..
אהבתיאהבתי