הערה על ערמת השם

 

הרמב"ם סובר שהאקראיות היא
ראיה לרצון (השם). אם הכל היה מסודר טיפ טופ כמו גביש של מלח, סביר יותר היה
שהעולם קדמון. כי יש חוקיות טבעית מוחלטת. אבל אם יש אי סדירות מסויימת בתוך
המציאות, מה שנותן מקום לתפקוד האקראי, זה סימן לרצון. לכן הפלא שבבריאה של הלוחות,
הוא אומר, זה לא יותר מאשר מציאות הכוכבים ברקיע. 

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s