בריטני הוציאה דיסק חדש,Circus . מגיל 16 אני אוהבת אותה. אהבתי את הלוק החדש המלכותי, בדיסק.הבלונד רך יותר, המחשופים מתונים. גם הריקוד, מדויק ולא לוקח סיכון. פרפורמרית מהשורה הראשונה. בריטני לא בדיוק מוסיקאית, אבל החיבור בין השירים שהיא בוחרת, לביצוע , מושלם. והוא שהפך את הדיסק שלה למס' 2 ב-billboard. את האלבום הקודם, Blackout שכשמו, אפל יותר, אהבתי מאוד. היה שם חיבור חזק בין קצב לתחושת אדג'יות שנעדרת במידת מה מהאלבום החדש, המלכותי מיינסטרימי יותר (ועם זאת אפילי, כמו רוב המוסיקה של בריטני).בדיסק החדש, womanizer ושיר הנושא, פשוט מצוינים. womanizer משחזר די במודע את ההצלחה של Toxic אחד הסינגלים הטובים שבריטני הוציאה. זה עובד. womanizer הוא הסינגל השני של בריטני שקפץ מיד אל מקום 1 ב-billboard. הראשון היה baby one more time.
אי אפשר בלי להזכיר את מדונה, אמה הרוחנית,מפיקה ופרפורמרית בחסד. בימי כריסטינה אגילרה ג'סיקה סימפסון טיילור סוויפט ושאר פופ דיוות קיטשיות (אפילו שלאגילרה יש קול מוצלח יותר), הבחירה של מדונה בבריטני הדגישה נמצאת בליגה אחרת בזירת הפופ מהיתר. בליגה של ביונסה ואלישיה קיז' (והמוסיקה של השלוש די שונה למרות שמסווגים אותן כפופ), לבריטני יש כנות מטורפת בביצוע. זה לא הקול, כי הקול שלה טוב אבל לא יותר. גם המראה, היא יפה וסקסית אבל זה לא שם. הריקוד שלה מדהים, והחיבור בינו לביצוע ולבחירת השירים ולהפקה, עושה אותה למלכת הפופ . כשבריטני שרה
There's only two types of people in the world: The ones that entertain, and the ones that observe Well baby, I'm a put on a show kind of girl Don't like the backseat, gotta be first
..
When I put on a show, I feel the adrenaline moving through my veins, Spotlight on me and I'm ready to break
את מאמינה לה. היא שם. היא תמות על הבמה ותקום (והיא קמה). המילים בשירים של בריטני נאמנות לתהפוכות חייה, כמעט תמיד משלבים מתיקות עם אדג'יות ועצמה . זה ניכר במיוחד ב womanizer וב toxic כשבריטני פונה לגבר, זה אף פעם לא בניחוח דביק וקיטשי .היו גם שירים כאלה, כמו של טיילור סוויפט וקלי קלארקסון, בעיקר בתחילת הקריירה. אבל שירים כמו baby one more time, toxic, womanizer, מדגישים שיש לבריטני אישיות עצמאית כזמרת פופ, בז'אנר שהכי קשה לפתח בו קול אישי. גם ב overprotected , crazy, my prerogative, piece of me שהיו אפלים יותר מהיתר בלחן וגם במילים, הקול שלה עבר. על כל הפילטרים המיקסים והעיבוד ומה שלא עשו מהביצוע המקורי באולפן ההקלטה, הוא נשמר. בלי חיבור חזק אישי לקהל זמר פופ לא יכול להגיע לממדי הצלחה ממושכים כמו של בריטני .
את gimme more שיצא מתוך blackout כשהיתה בתקופה האפלה שלה, ופלירטטה עם המוות ( גמלאות בפלורידה של כוכבי הפופ או כפשוטו ) ,
(It's Britney, bitch) (I see you, and I just wanna dance with you) Everytime they turn the lights down Just wanna go that extra mile for you Public display of affection Feel's like no one else in the room (But You)
מלווה בקליפ זנותי, וריקוד מסומם על עמוד חשפנות, אי אפשר לשייך לאף כוכבת פופ אחרת. מלבד העובדה שהוא פשוט טוב (וגם התמקם במקום 3 המכובד ב billboard), מרתק ואחר מאוד מכל מה שהלך ב-2007 בסצינת הפופ האמריקנית . הוא מוכיח שיש לה גבולות שחורגים מאלה של בובות פופ אחרות. שהיא יודעת להתרסק. אי אפשר להגיע לפיסגה בלי זה.
אבל בריטני יודעת גם לקום.
Circus נחת במקום 2 ב-billboard בשבוע הראשון ליציאתו. מעבר לעניין המדרוג, ההצלחה שלו מוכיחה שבריטני היא לא מה שניסו להציג.הקהל באמת אוהב אותה. יש לה אישיות, נוכחות, אומץ , וחוש קצב מטורף.
וואלה. לא חשבתי לכתוב פוסט כזה, אבל שוב אני מוצאת את עצמי מסכימה עם כל מילה שלך. יש לבריטיני איכות אחרת.הרשי לי שוב להריע ליכולת שלך להביע במילים ולהסביר לי דברים שאני חושבת עליהם אבל לא מבינה למה אני מרגישה ככה.
אהבתיאהבתי
הו, שלום שלום.
נעלמת לי מאז שהבלוג שלך הפך פרטי 🙂
ותודה.
אהבתיאהבתי
שלום שלום.. 😛 (מצחיק קצת האיחול הזה בימים של חירחורי מלחמה..)נעלמתי גם לעצמי קצת.זה שהבלוג פרטי לא אומר שאני לא מחלקת מפתחות למי שמבקש. זה בעיקר מנגנון סינון ראשוני נגד ילדים ואנשים שאי הידיעה יפה להם.
אהבתיאהבתי
בלוג יפה
אהבתיאהבתי